onsdag 16. desember 2009

her går d unna


til tross for forkjølelse og snørr og det som hører med så har vi da vært på farten i dag. 
Startet dagen med litt sløving. Men så dro mamma og jeg til Asker. Etter møtet der dro vi hjem og hentet pappa. Ferden gikk så til storo. Det var visst ett par julegaver som mangla. Jeg fant meg en utrolig kul telefon med en rød hund på. Så nå har jeg tøff mobil også. Men mamma og pappa sine tlf er fortsatt mest interessante.



Det ble middag på bakeriet på senteret i dag. gikk greit det også. jeg får jo det middagsglasset mitt jeg. Deretter gikk vi litt rundt. Jeg satt trygt i bæreselen hos pappa. Med full oversikt over alt vi gikk forbi. Også mye fint det var å se på da. Måtte fortelle det høyt, klart og tydelig til de tusen andre menneskene som var på senteret. Det fine lyset i taket, alle de fine tingene i butikkene, fargene, menneskene. Alt var så fascinerende. Øynene gikk i kryss og jeg vendte hodet nesten helt rundt for å få med meg alt.
Men klokka nærma seg leggetid og jeg tror mamma var veldig sliten og daff så da vendte vi nesa hjemover.
og det ble bare grøt og på med pysj og rett i seng. Holdt på å sovne i bilen så det var helt greit for min del. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar