fredag 4. desember 2009

Æjm a baaaaaack..


feberen er borte. formen er upåklagelig. Vel det vil si å sove i natt var ikke helt med i mine beregninger da. Men litt svinn på nattasøvnen må man bare regne med.. Prøvde meg på at det var morgen kl 1... men da protesterte mamma noe veldig lissom. Men jeg nekta å legge meg før jeg fikk litt pupp og kos kl 3.30.. og da sov jeg til 5.30 men da skulle jeg opp å ta fatt på den nye dagen. Jeg ville i allefall ikke ligge i senga lenger. Jeg forsøkte å si ifra til mamma og pappa ved å klore de, klype de, hyle litt, prate litt, sparke litt, og legge meg i vinkel men de tok ikke hintet. Derfor fortsatte jeg til mamma stod opp i frustrasjon tror jeg.. Hun kalte meg bare for en skikkelig ramp...Jeg fikk beskjed om at hvis vi skulle stå opp nå så måtte jeg ligge pent og stille på leketeppet mens mamma tok seg en oppvåkningsdusj. Joda det var greit det. jeg sleika litt på speilbildet mitt, øvde meg litt på åling og lekte og kosa meg. Jeg var jo bare happy for at vi endelig skulle starte denne nye feberfri dagen:)

Vel vi holdt ut til kl 8 etter litt sofakos, grøt og barnetv men da ble jeg så fryktelig trøtt. så det var tid for dagens første dupp. Hørte noen rykter om at mamma tok seg en dupp på sofaen også og vi sov helt til kl 11.30. Deilig..
Mon tro om det kanskje er for lite med halvannen times søvn for disse foreldrene?


her øves det på krabbing
Etter duppen var vi litt mer rustet for denne fredagen. Pappa stor opp da vi våkna fra duppen vår også så ble det frokost for de og lunsj for meg. Enda mer øving på krabbestilling og i dag klarte jeg faktisk å sette meg helt opp på knærene. Og tv har vært utrolig interessant i dag. God morgen norge og ellen show har vært underholdninga også litt av pappas spilling.
Mamma gikk seg ut en tur alene og da var det tid for min andre dupp. Sov helt til mamma kom hjem igjen. Det ble middag mere kos og leking og krabbeøving. Jeg skal nok knekke krabbekoden snart sjø og da må det forandres i heimen her..
tid for grøt og konsentrasjonen er på topp…
gjør du a pappa???
hmm en sokk...
den skal av
og vips tottelotter
dagen gikk da fort i dag også. kikka litt på drømmehagen og slukte grøten min så matlysten er helt tilbake igjen i allefall. og legge seg var bare midt i blinken. det er jo så deilig å legge seg i senga når man er skikkelig trøtt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar