søndag 6. desember 2009

Mammas ønskeliste


Det er jo snart jul og med den kommer visstnok ønskelister. Alle skal få ønskene sine oppfylt så da lar jeg mamma få rom til ønskelisten sin. 

Kjære Aron gutten min

Du er verdens herligste, blideste og nydeligste gutt. Og jeg mener virkelig at jeg har fått alt jeg ønsker meg i hele verden da jeg fikk deg. Men det er ett par ting vi er litt uenige om. Så til jul har jeg noen ønsker som du kanskje kan jobbe litt med.

1. Kan du vær så snill å sove litt lenger enn til kl 1 og slutte å tro at da er det morgen og du skal opp å leke. Det er tidligst morgen klokken 6. jeg kan strekke meg til 5.30 hvis vi samarbeider. Mamman din blir så mye mer medgjørlig og blid hvis hun får sove litt mer enn 3 timer på natta.

2. Kan du være så snill å kose litt mer forsiktig. Det vil si ikke rive av meg alt håret jeg enda har på hodet. Jeg tror ikke jeg kler å være skallet. Og angående de kloremerkene, de er ikke så tøffe de heller. Det er veldig koselig med kos men må du kose så hardt??

3.Det er også veldig fint hvis du kan konsentrere deg litt mer om maten og ikke alt annet rundt deg når du skal spise. Du blir jo så sint hvis vi ikke gir deg maten fort nok. Men det er litt vanskelig når du sitter å vugger i stolen og snur deg bort når vi prøver gi deg mat og den havner alle andre plasser enn i munnen din.

4. Fortsett å være den nydelige blide og herlige gutten du er. 
Fortsett å være så greit å legge på kvelden. for der er du virkelig flink. Det er selve natta som er litt vanskelig. 
Fortsett å være så selvstendig, sterk og flink til å leke på egen hånd, utforske og lære deg nye ting. 
men husk at det hjelper ikke å bli sint på lekene. Du får det til til slutt.

Gleder meg til å feire den første julen sammen med deg lille venn. Du er jo verdens snilleste gutt. Og sjarmen er det ingen ting å si på. Men om du kunne tatt disse små tingene til etterettning så hadde jeg blitt utrolig takknemlig og glad. 
Elsker deg over alt på jord.
Mange klemmer og nusser fra mamman din

2 kommentarer:

  1. Veldig bra ønsker til jul fra den mamman din !
    Så synes du burde være sill og oppfylle de, så kanskje du får oppfylt alle dine ønsker en jul i fremtiden =)

    SvarSlett
  2. jo da det var helt kurrante ønsker syns jeg. skal prøve mitt beste å oppfylle de.

    SvarSlett