torsdag 3. desember 2009

still going strong.


Den feberen har vi rett og slett sovet av oss eller kasta på dør. I allefall kvitta oss med den. Formen i dag har vært upåklagelig, vel jeg har ikke den samme tålmodigheten som normalt og jeg må få klage litt innimellom når jeg er litt utilpass syns jeg. men ellers er jeg som vanlig blid som ei sol og en storsjarmør.

Vi har tilbrakt dagen hjemme bortsett fra en liten tur i butikken og da sjarmerte jeg alt på to bein. Er jo så koselig å se folk igjen etter to sykedager inne.
En todagers hjemme er mer enn nok. 
Pappa dro på jobben og vi har fiksa litt julegaver i dag. Det er jo koselig. Mamma har bakt pepperkaker så det lukter jul i hele leiligheta. Vet ikke helt hva jul er enda men de sier at det lukter jul de voksne så da får jeg bare stole på det. Begynner å glede meg til jula jeg. Har skjønt att det innebærer mye rødt (i like) en del lys (I like a lot) og gode lukter (hmmm I think  I like) og gaver (liker i allefall papiret) 

To måter å se tv på ala Aron


Da jeg sov duppen min kom bestemor på besøk. Kan tro jeg ble overrasket da hun kom å hentet meg da jeg våkna. Kjempekos. Men jeg skal innrømme at det var godt å ha mamma i nærheten.. Okey jeg innrømmer det når man er syk så er det godt å ha en mamma. Fra å nesten ikke ville ha melk lenger når det er så mye god mat på markedet har jeg tatt til fornuften å drukket masse melk. Har egentlig savna den litt fant jeg ut nå. er jo så koselig å pelle og klorekose på mamma og ikke minst få ligge i fanget hennes.
Men jeg aner at dette ikke varer evig når som jeg er kvitt feberen.  Det er vel grøt og middag å få igjen i morra og vann til natta.
Bestemor hjalp meg litt med den tette nesa. Hun brukte apparatet sitt på meg. sånne infrarøde stråler som skal hjelpe på vondter. Tror det hjalp en del. men det er ikke lenge jeg gidder ligge i ro da. ville helst ta på det apparatet og se nøye på det. men fikk ikke lov til det da.
Bestemor og jeg kosa oss masse sammen, spiste litt grøt også var det hun som fikk æren av å legge meg i dag.

det lyset var da utrolig spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar