søndag 29. november 2009

1.søndag i advent

ollallla for en dag. Feiret liksågodt første søndag i advent med å sove 12 timer i natt. Ny rekord. Men da var det også nok soving og jeg ville stå opp med en gang. Så dagen startet forholdsvis tidlig her i heimen. 

Det har vært litt pynting til advent, litt pepperkakebaking, litt julepyntlaging og litt innpakking av gaver. Pappa og jeg rømte derfor huset og gikk på en lang trilletur med bestemor. Det var godt å komme seg ut i frisk luft og sove en liten dupp.

Etter trilleturen har humøret vært veldig skiftende. Det har ikke vært langt mellom gråt og latter. Men det har da gått på ett vis. Vet ikke helt hva som står på men det går kanskje over til i morra?
 
I dag spiste jeg også kjøtt til middag for første gang uten å rynke på nesen. Så det ser ut til at mine vegerterianerdager er forbi. 

Det har vært mye sitting i fang og en del leking i dag. Koselig det da. Også ble det en kort titt på drømmehagen før det ble tidlig kveld på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar