mandag 16. november 2009

I get around

rulla meg en meter fra leketeppet og sjekket klesvaska:)

jo da her går det unna skal jeg si dere. Jeg finner stadigvekk på nye måter å bevege meg på. I dag begynte jeg såvidt å åle meg bortover gulvet. Og jeg ruller meg sidelengs, forlengs og baklengs. Tja, kanskje ikke akkurat så voldsomt men jeg kommer meg bort til de merkeligste plasser i følge mamma. Og jeg passer da selvfølgelig å gjøre det når hun ikke ser. Så hun skjønner ikke hvordan jeg har havna der jeg har havna:) Veldig morsomt. Og hver gang hun spør; nei, men i alle dager hvordan har du kommet deg dit da? Jeg så bort i bare små 2 sekunder jo. Da bare gliser jeg og tenker. det skulle du nok likt å visst det ja:) he he. Aner en viss forandring nåframover. Tror ikke jeg får ligge så mye alene på teppet uten oppsikt fra nå av. Var farlig nærme det spennende klesstativet i dag. Måtte jo bare sjekke om klærene var tørre! 

I dag har vi tatt enda en rolig kosedag. Vi skulle egentlig en tur til Asker men bilen vår er litt humørsyk m dagen og vil bare starte når den vil og ikke når vi vil. Så da tok vi ikke sjansen på å bli stående fast i Asker.  Vi får ta det senere en dag. 
Pappa skulle egentlig være på jobb til 18 men kom hjem to timer tidligere i stedet. Var visst lite å gjøre på jobben i dag så da kom han hjem til oss. Det syns jeg var kjempestas. Vi herja og pappa lagde sånne morsomme grimaser. Måtte le litt da altså. Han så jo så rar ut. 
Har også sovet litt i senga til mamma og pappa, helt alene. Der sover jeg som en ekte prins:) Med dyner rundt på alle kanter og stor plass å breie meg på. Deilig

Både mamma og jeg lurer på hvordan jeg klarte dette

alle leker skal bites og smakes på

Pappa er morsom

Mamma og jeg var en kjapp tur bortpå senteret også. Og på kvelden ble det drømmehagen på tv og kikke på pappa som spiller mariocart. det er morro det. Har ikke tid til å spise en gang. Skal bare se på tv og kose med tærene samtidig
Det er veldig godt å kose med tærene sine altså. Det anbefales virkelig. 

øver meg på å sitte. men noen ganger er ikke balansen helt til å stole på. (pappa mente jeg kanskje ikke burde drukket den sviskesafta) 

Ser Drømmehagen og koser med tærene

2 kommentarer:

  1. Så tøft at du ruller deg både hit og dit!! vi gleder oss til dere kommer i morra, det er masse leker her, Aron!
    Jeg er også veldig glad i brødskive med prim - du kan godt få det servert her i morra om du vil altså

    klem, T

    SvarSlett
  2. gleder meg veldig til å teste ut noen av de lekene dine ja. Har sett at du har en del flere enn jeg har hjemme. Sier ikke nei takk til brødskive med prim vett. Det er nammenam selv om noe havner på gulver:)
    ses i morra. klem klem

    SvarSlett