onsdag 18. november 2009

Dagen i går; bestefars bursdag


I går ble blogginga helt glemt bort. Eller vi var temmlig slitene alle sammen. Dagen startet først med besøk hos verdens beste Marianne og Tuva. Det ble det mat, leking og masse gulping. Hadde en skikkelig gulpedag i går og jeg tør påstår at Mamman til Tuva må vaske gulvene etter vi var der. Det var så koslelig å se goingene igjen. Jeg måtte jo flørte litt med Tuvamor og hun hadde i tillegg mange spennende leker som jeg måtte smake litt på og kaste villt rundt meg. Veldig gøy er det også å slå lekene i gulvet for da kommer det en sånn morsom høy bankelyd. Jeg skvetter litt av den selv da men så lenge jeg lukker øynene når jeg banker så går det bra.
Det ble litt kikking på Osly city også. Jeg fant ut at shopping? da er det tid for å sove. Og jeg sov helt til vi nesten var hjemme med t-banen. De snakker veldig høyt de folka på høytaleren på t-banen i blant. 
Hjemme var pappa og det ble bare en kort svipptur hjemme før vi dro til Bestefar. Bestefar hadde nemelig bursdag i går og det må jo feires med middag og dessert. Hos bestefar var jo bestemor også. Så det stod ikke på oppmerksomhet i allefall.  Hadde ikke tid til å se på drømmehagen en gang. Fikk litt grøt og hadde det så gøy. En liten hake var at det ble fort litt sent for meg. Jeg var jo trøtt i 18.30 tiden og vi dro ikke hjem før litt over sju. Da var det temmelig vanskelig å holde seg våken i bilen. Sovna etter 5 minutter. Og våkna ikke før mamma prøvde stille og rolig å ta på meg pysjen. Våkna litt da men når jeg fikk komme i den deilige senga mi tok det ikke mange minuttene før jeg var tilbake i drømmeland.

2 kommentarer:

  1. Åå, pynta seg! Så fiin!
    Takk for i går, kjekken : )

    klem, T

    SvarSlett
  2. ja må jo pynte seg når en skal i bursdag:)
    selv takk for i går søta:)
    ses snart igjen.
    klem

    SvarSlett