søndag 8. november 2009

Sleepyhead

I dag har vært den O store Soverdagen for å si det rett ut. Jeg har sovet og sovet og sovet. Startet med å sove 11 timer i natt.  våkna kl 6 i morges. Fikk ny bleie og mat og slokna igjen. Vi stod derfor ikk eopp før kl 10. kl 12 var det tid for å sove en liten dupp igjen. En liten dupp som ble på 3 timer.... !! Mamma tror jeg har fått sovesyken eller bare lader opp til å drive masse bøll. Men fra kl 15 klarte jeg å holde meg våken til kl 19. men da var det natta for meg.  men de timene jeg har vært våken har jeg til gjengjeld vært veeeeldig våken og opplagt:)

I believe I can fly!!

Så det er ikke stort vi har rukket i dag. Men har da spist litt og gått en liten tur med pappa og hatt besøk av bestemor. Hun hadde med masse barnemat fra Sverige og en kjempekul smekke til meg. Farmors elskling:) Den var så søt. Måtte bare smake på den med en gang.

Ellers har det jo vært farsdag i dag. Mamma og jeg hadde ordnet med en liten gave til pappa. Han fikk ei bok av meg. Tror han ble veldig fornøyd. I tillegg har mamsen og jeg bakt skoleboller. De ble godt mottatt. Men jeg fikk ikke smake da. Kjipinger altså. men så lenge jeg får havregrøt og melk å er det igrunn greit nok. 

Å spise når man egentlig er litt trøtt og helst vil hjelpe til selv gjør at man blir seende slik ut.

mamma ble endelig ferdig med buksa som hun har hekla til meg. Så den må testes i morra

5 kommentarer:

  1. ååå, for en fin heklet dress du har fått nå! Du har jammen i meg en flink mamma. Gleder meg til å se den på - ha den på deg neste gang vi sees a- og enig med deg under her - at det er samme for meg hvor vi møtes, bare vi møtes! jej: )

    klem, T

    SvarSlett
  2. Ja, mamma kan da noe:) Får ha den på på onsdag:) om den ikke er for trang. he he..
    gleder oss til treff
    klem Aron

    SvarSlett
  3. Hei igjen Aron!
    Kjempefin hekla dress! Flink mamma du har altså! Og herlig grøtbilde av deg :)
    Fint du og Tuva snart skal treffes igjen, dere er et skikkelig bra radarpar syns jeg!

    Klem fra Tuva-mormor

    SvarSlett
  4. Vi er et finfint radarpar ja, og den dressen sitter nok som et skudd, Aron!
    Sees onsdag!

    Klem, T igjen ; )

    SvarSlett
  5. Takk for det
    Ja, Tuva, vi er de kuleste kidsa i hele verden:)
    og ingenting er som å spise grøt med hele seg.
    klem fra Aron

    SvarSlett