mandag 2. november 2009

it's raining again...

vel det snør og regner litt om hverandre i går og i dag. I går  tok vi det bare rolig. Var stort sett inne hele dagen. Oldefar var en tur innom for å hjelpe til med noe lys og lysbrytere. Så nå har vi litt dempet belysning i stya og slipper å bli blenda når vi skrur på lyset. Veldig bra. og vi har lys på balkongen. Så tusen takk oldefar.

I tillegg kom det noen karer og tok med seg alle vinduene på balkongen. Så det ser ut til at de blir fiksa etter hvert også. Så det har vært et aktivt arbeidsmiljø her i dag da. Etter en litt oppdelt søvn i natt har jeg derimot sovet to lange dupper på dagen. Det er ikke å forakte. Vogna og vokiposen er veldig god å ligge i inne som ute. 
Pappa og jeg ble litt alene på ettermiddagen da mamma skulle til Asker og ikke orket ha med meg. Det går noe rykter om veldig mye kø om dagen pga en tunnel some er stengt og da orket ikke mamma å ha meg i bilen, tror jeg. Ikke meg imot. Jeg kosa meg masse hjemme sammen med pappa jeg. han ga meg fruktmos med yoghurt og melk, leka med meg og fikk meg til å sove en liten dupp. Mye bedre enn å sitte fast i kø i bilen i øspøsende regn. 
På kvelden kosa vi oss hjemme, også var vi en liten tur på senteret og kikka. Egentlig bare for å komme oss ut litt selv om det regna litt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar