lørdag 28. november 2009

Juleverksted på Gjerdrum



I dag tok vi turen til Gjerdrum og besøkte Victoria og Linda. Victoria er ett år eldre enn meg men det var veldig stas på møte på henne og mamman igjen. Det ble mat, pepperkakebaking, litt maling, litt leking, litt julepyntlaging,  litt skravling å disse mødrene selvfølgelig og en trilletur. Jeg sov over en time ute i vogna mi. Det var jo så godt å få roser i kinna og sove i frisk luft. Bare synd vi ikke har den muligheten hjemme alltid

pappa kiler meg på foten..

Victroia var så flink at hun ga meg middag også hun. Det var stas for begge to tror jeg. Men selv et hyggelig besøk må ta slutt en gang og vi satte kursen hjemover til pappa. Han hadde ventet lenge på oss. Kvelden bestod derfor av pappakos og mat igjen og litt leking.  dagen hadde plutselig gått veldig fort. Men i morra blir det bare hjemmekos, må ha en fri fort farting dag i uka også. Det er deilig å bare være hjemme i blant.

Hvem det er som har velta lekestativet? Ikke meg i allefall...

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder og takk for en hyggelig dag. Ingen tvil om at Victoria elsket Aron. Ikke lett å være 20 mnd og prøve seg på mating. For hvor langt var det skjea måtte inn igjen??

    Deilig med en rolig dag i dag (søndag). Vi setter også pris på det i blant, spesielt nå som det er bhg hver dag.

    Klem fra Linda og Victoria.

    SvarSlett
  2. syns hun var veldig flink jeg. Ikke så greit å vite hvordan man skal mate alltid. Det er vel ikke så ofte hun mater en baby:)
    tusen takk for en kos dag ja. Det får bli tradisjon syns jeg.
    klem

    SvarSlett