onsdag 18. november 2009

Onsdag sa du?


Det er visst det ja. I dag var det skikkelig regn og dårlig vær på morgenen men så lysna det etter frokost. Da gikk pappa og jeg på trilletur også fikk jeg sove duppen min ute i friluft også. Deilig å få kalde roser i kinna. Resten av dagen har humøret vært upåklagelig. Vi har kosa oss masse inne, spist mer brødskive men med leverpostei i dag. Kos med mamma og pappa, lekt litt med lekene mine, sett på pappa spille mariocart. (veldig fascinert av det spillet altså) øvd meg på å sitte, øvd meg på å åle meg framover. Kanskje jeg klarer å åle meg fortere til jul? Da kan jeg utforske alle pakkene. For papir er veldig gøy i allefall. Det lager så kul lyd


det er så gøy å fly

Pappa måtte på jobben og jeg tok meg en dupp igjen. Etter den andre duppen gikk mamma og jeg bort på senteret og kikka litt. Ble heldigvis ikke der så lenge. Jeg tror mamma tok hintet om at jeg var sulten når jeg nesten spiste opp jakka mi og den ble gjennomvåt av sikkel. Så det smakte veldig godt med grøt i dag. jeg tok til og med skjeia med tran på strak arm:) Er jo blitt en stor og tøff gutt. Var ikke helt klar for å legge meg når mamma ville jeg skulle legge meg da men. Jeg ville helst sitte i senga. Prøvde så godt jeg kunne å sette meg opp, fikk det ikke helt til men fikk da tak i sprinklene da og hang litt i de. Det tar nok ikke så lang tid før jeg klarer å sette meg opp og begynner å klarte over sengekanten. Lurer på om mamma innser at det er på tide å senke bunnen i senga mi nå.. 
    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar