mandag 9. november 2009

Treffe gode venner og beibiser-dag

iført den nye buksa mamma har strikka. den passa jo:)

Vi har vært å besøkt de nydelige tvillingjentene og skjønne Mari i dag. Dit kom også skjønne Johanna og den flotte mamman hennes, Hilde. Jeg testa ut leketeppet til stillingene, smakte litt på gulvet til Mari og utforska en ny spennende leilighet.
Johanna var også veldig spennende og søt da. Vi lekte litt sammen men begge to var litt fæle til å klype og klore så mammane våre måtte passe på litt. 
Både store og små spiste og prata sammen. 

skjønne Johanne

En tvillingjente ligger å sover søtt

Mari og en av tvilligjentene sine. Jeg må innrømme at jeg ikke klarer se forskjell.

Men så måtte vi plutselig dra hjem. Måtte være hjemme til de folka med balkongglassa skulle komme og det er jo så mye kø på veien om dagen. Håper vi skal møte Julie, Emilie, Johanna og mammane dems snart igjen. Det var jo så koselig å møtes

Fikk gave av snille Johanna og Hilde. Jeg syns gavebåndet var mest spennende. Kjenner jeg gleder meg til jul allerede. har hørt rykter om mye gavebånd:)

Jeg sov meg igjennom bilturen og køen hjem og våkna i det mamma parkerte. Snakk om perfekt timing:)
vel hjemme kom de kara med balkongglassa. De styra og holdt på lenge for å fikse det. men det ble da flott til slutt. Jeg brukte tiden på å spise grøt, kikke masse på bildet i stua og le av det, leke litt på leketeppet og ellers herje litt med mamma.

Når de var ferdige med jobben og dro måtte mamma og jeg forte oss bort på senteret for å kjøpe en sånn spray til de festene. Så da fikk vi oss en tur i vogna i mørket også.
så var det natta og jaggu var jeg ikke veldig trøtt også. Har ikke sovet så mye på dagen i dag, det har jo skjedd så mye spennende her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar