onsdag 4. november 2009

Shopping på Ikea


Det er det vi har gjort i dag og det tok laaaang tid. Mamma og pappa skulle bare ha noen småting men det ble ganske langdrygt etter min mening. Men jeg tok meg en liten dupp, kikka masse rundt på alt som var å se på og sjekka ut barnematen de hadde der. Det var veldig godt å komme hjem igjen i allefall. Men disse foreldrene mine fikk jo handla og fant det de skulle ha i allefall. Vi så også en kjendis på Ikea:)

Hvorfor leke under lekestativet når jeg kan spise på det?

Resten av dagen har gått med til litt kosing, leking, mer spising og besøk av Bestefar. Han kom på kvelden og ble her til jeg skulle legge meg. Bestefar er veldig morsom og det var så kos å sitte i fanget hans. 
Men når man sover lite på dagen blir man veldig trøtt på kvelden og jeg klarte ikke holde meg våken til lengere enn kl 19. Men det er jo sent nok for sånne små gutter som meg da:) I morra er en ny og spennende dag. Lurer på hvor mange nye morsomme ansiktsuttrykk jeg klarer å lage da:) Begynner å bli temmelig god på grimaser nå i allefall og jeg har stadig noen nye uttrykk på lager:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar