lørdag 7. november 2009

veldig bråkete i heimen da

skjønner ikke hvorfor disse foreldrene skal drive å bråke sånn. I dag har de borra i betongveggen, spikra, hamra, flytta ting og vært skikkelig høylytt. Jeg er virkelig ikke så glad i disse høye bråkelydene og ble litt satt ut. Mamma og jg gikk oss en tur mens pappa og bestefarholdt på men de var jo ikke ferdig med å bråke da vi kom tilbake. men jeg fikk være i fanget til pappa og det hjalp. Det skal sies at det ble jo fint i stua til slutt da. Men neste gang de skal holde på sånn syns jeg det kan være når jeg er borte.

Fikk litt bestefarkos og kveldsmat så ble alt så bra. Jeg har vært veeeeldig glad i mat som man kanskje kan se. Men nå om dagen er det nesten ikke bunn i meg og en grøtposjon holder ikke. Må ha ett halvt fruktpure glass i tillegg.. Det er tydelig at jeg er i masse aktivitet med rulling på gulvet og bevegelse. Jeg øver og øver på krabbestillinga. får ikk ehelt opp rompa da men jeg er nesten i pushup stilling.:) Og jeg strekker meg lengere og lengere for hver dag som går også. og det krever masse mat ser det ut til

ellers har vi hatt en hjemmedag. før alt bråket var det avlslappende og rolig og koselig. Mamma var litt redusert siden hun var ute i går. Men jeg sov da virkelig til kl 11 jeg og pappa også. vel og merke etter å ha vært våken ett par ganger og fått mat:)
I morra er det Farsdag, så da skal mamma og jeg finne på noe koselig for pappa. 
vi har helt glemt å ta bilder i dag i alt kaoset så det blir en bildeløs blgg dessverre. Får ta det igjen i morra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar