lørdag 28. november 2009

Verdens herligste Tuva og Marianne:)


De har vi tilbrakt dagen sammen med. Og det har vært så koselig. Det ble skravling på de voksne, testing av nye leker og litt prating med Tuva på meg. Tuva gjør jo så mye spennende og gøy. går langs med bordet, med vogna si, rapper maten min og smaker på den, jeg deler gjerne altså det er ikke det, men hun smørte den litt utover bordet. Også måtte vi jo klappe litt på hverandre og skravle vi også. I tillegg ble det en liten trilletur ut sammen etter litt det koselige besøket hjemme hos T og M. Vi trilla i sentrum og var innom noen folksomme butikker. Tuva satt å skravla i vogna si og jeg satt og småsang i vogna mi. Aner vi ett lite tomannskor? Kos vel:) De kaller oss bare radarparet:)




Jeg skulle vel egentlig sovet når vi gikk på tur men jeg var da så sulten. Derfor måtte vi dra fra Tuva og Marianne og gå innom jobben til pappa. Der fikk jeg middag og en melkeskvett. Fant faktisk roen til å spise der i og med at vi hadde hele spisesalen for oss selv. Også kom pappa i alt arbeidskaoset og sa hei og smilte til meg. Da måtte jeg jo glise bredt tilbake. Man savner pappan sin veldig fort når man er ute på tur sjø.

Etter mat og en liten pappakos kunne jeg endelig tillate meg å sjekke ut drømmeland. Ikke noen lang lur altså men akkurat passe til at jeg holdt ut til vi kom hjem og jeg fikk den etterlengtede grøten min, kikka så vidt på drømmehagen og fant ut at det kanskje var på tide å ta kvelden
mamma har lovet å oppdatere med bildet i morra.

2 kommentarer:

  1. Ja dere er jamen verdens nydeligste radarpar :)
    Ser at Tuva bryr seg litt med både maten din og leker - du får ta igjen så godt du kan Aron! For du vet - gir du henne lillefingeren osv. .. ;)

    Ha en fin adventstid!

    Klem fra Tuva-mormor

    SvarSlett
  2. Det er bare koselig at Tuva vil ha maten min. Jeg rappa jo en del leker av henne. Men skal passe på å ikke la meg overkjøre helt:) Tar nok ikke så lang tid før jeg begynner å pelle og styre litt tenker jeg. er ganske pellete på det jeg får tak i nå:)

    Stor klem tilbake:)

    SvarSlett