tirsdag 24. november 2009

Bli med hit og bli med dit..

sjekk luesveisen
(og ja jeg har litt hår på hodet, det er bare litt gjennomsiktig.)

Det må jeg. i dag måtte jeg bli med mamma da hun skulle til legen. Og det tok jo sin tid da. først var det litt forsinkelse, så skulle hun ta prøver og måtte vente på det også skulle hun inn til legen igjen.. makan sier jeg altså. men jeg tar det på strak arm og sjarmerer alle på min vei. Jeg fikk låne en leke av legen som var utrolig spennende. Nye leker er alltid kult. Den ble temmelig oppspist og sikla ut til vi ga den tilbake til desifisering:)
Jeg smilte meg gjennom hele turen jeg. Smilte til de som satt på venterommet, smilte til legen, smilte til hun som tok blodprøver og det var jaggu spennende. måtte prøve å hjelpe henne litt. men da kom det en annen dame og løfta meg opp så jeg måtte jo glise bredt til henne også. Så smila jeg til de som satt i gangen og venta også til de nye som hadde kommet til venterommet. Alle sa jeg var en utrolig blid gutt. Og jeg er jo det. Hvorfor gråte når man kan le og smile sier nå jeg da.

Pappakos eller var det pappaplaging?

ramp er mellomnavnet mitt

Vel hjemme var jo pappa og da ble jeg så glad at jeg gliste enda breiere enn jeg hadde gjort i hele dag. Det ble litt etterlengtet lunsj, leking, kosing og da pappa skulle på jobb gikk vi sammen bort til senteret. Mamma og jeg surra litt rundt der og shoppa. Møtte på Tina på frisøren der også og da fikk jo selvfølgelig hun ett stort smil også og mange klemmer. 

Men man blir jo litt sliten av å smile og være så våken og blid hele dagen. Sov jo bare i bilen i dag og det ble litt for lite. Så etter middag, drømmehagen og en kort dupp og litt grøt så ble det natta for meg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar