søndag 22. november 2009

Hælja var plutselig over


Denne helga har vært innholdsrik og gått temmelig fort syns jeg. Fredag kveld kom jo Nina på besøk. Og det var jo så kos. Hun har vært her helt til i dag. Lørdag morgen stod vi opp og da var Nina her. Jeg fikk kose masse med henne. Fikk til og med hjelpe henne med å spille mario på wii. Det var utrolig spennende å følge med på altså. Mye fine farger og lyder på det spillet. men jeg syns nå kanskje mamma ble litt kjedelig og dum når hun bare spilte og ikke ville leke med meg. Veldig bra at Nina var hos oss da altså.
hjelper Nina å spille Wii

Dag en gikk fort og vi rakk da en tur på Tveitasenteret også. Måtte jo vise Nina vårt faste vandringsted. Fikk handla middag også. Så det ble ikke bare sosing på senteret altså.

alltid like gøy å leke med denne ledningen mamma setter opp når hun vasker klær...også så fint i lekehøyde hos meg på stellebordet

mon tro om stellebordet begynner å bli litt for kort???

På kvelden skulle Nina på show i byen så da dro pappa, mamma og jeg til Bestemor på middag. Det var også oldemor og oldefar og onkel og tante til pappa. Det var mye folk ja. Ble nesten litt mye men med en gang de ikke viet meg oppmerksomhet og ikke prata til meg så måtte jeg nesten si ifra altså. Det får da være måte på uoppmerksomhet når jeg sitter å spiser grøt på kongestol. Bestemor har enmlig kjøpe en kjempefin stol til meg på lppemarked. så den ble plassert midt i stua når jeg skulle spise kveldsgrøten. 
trøttheten tok veldig overhånd og jeg fikk sove i senga til Bestemor. Siden det ble så sent så overnatta jeg liksågodt. Og vi to kosa oss masse sammen Bestemor og jeg. Og i følge Bestemor er jeg jo blid som ei sol så det har vært stas å ha meg på besøk skal dere vite. Koser meg det jeg. for jeg får jo all oppmerksomhet og kos i hele verden. 

Rune og Majsa tuller litt med meg. Kan jo se jeg er en engel med glorie på hodet:)

ingenting er som bestemorkos



heller Oldemorkos:) Oldefar tar bilder

Men jeg måtte jo hjem igjen til besøket og disse foreldrene. Det var jo litt godt å komme hjem igjen også. Og Nina var jo så morsom at jeg måtte le høyt. Lo masse for Nina tulla så fælt med meg. bestemor spiste lunsj sammen med oss før hun dro hjem igjen. Jeg fikk middagsglass. Spiste ett helt stort glass i dag. Lurer på om et lite glass er i minste laget. 
Og etter litt leking på teppet, kosing med Mamma og Nina og enda mer mariospilling så ble det dags for grøt og kveldstellet. Nina skulle dessverre reise hjem til bergen i dag. Kommer til å savne henne masse. Så vi håper hun snart kommer på besøk igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar