torsdag 19. november 2009

Rebeccabesøk og beibissvømming


I dag har vi hatt storfint besøk av Rebecca. Kosa oss masse. Jeg sjarmerte henne i allefall. Hvem kan vel motstå mine flotte smil som går fra øre til øre og der hele kroppen smiler med:) 
vi spiste lunsj sammen og jeg fikk smake masse på den tøffe rød genseren hennes. Veldig fin farge det altså. Glidelåsen var ikke så god da men da har jeg testa det også.

 etter det koselige besøket var det dags for litt soving før vi dro på babysvømminga. Der ble det plasking, herjing, dukking og litt leking. Jeg var i storform og hadde det kjempegøy. en gang ble jeg litt skremt eller pltselig redd, men med en gang jeg sa ifra at dette ikke var så kult fikk jeg litt ros og kos og alt ble bra. Men etter svømminga skulle vi dusje og den dusjen mamma og jeg var i bråka så utrolig mye og hadde litt vel hard stråle så da ble jeg veldig redd. Den dusjen var rett og slett kjempeskummel. Så den skal vi aldri mer bruke. Vel hjemme igjen ble det grøt også rett i seng. Jeg var helt utslitt så det blir godt å sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar