fredag 13. november 2009

trille, trille, trille.


vi har trilla laaaaang tur i dag. Først stod mamma og jeg opp tidlig for å møte en dame på helsestasjonen. Jeg viste meg nok en gang fra min sjarmerende side og imponerte med mine nye triks. Nå klarer jeg nemlig å løfte opp rompa, vel og merke når jeg trykker ansiktet ned i gulvet. men likevel. Hun ble veldig imponert i allefall. jeg viste også fram mine nye flotte grimaser og damen lo godt. Jeg skulle stått på scenen og underholdt vett. Nå kan jeg riktignok ikke stå helt selv enda men..
Etter timen på helsestasjonen dro vi hjem igjen. Der ble det frokost sammen med pappa og mamma og endelig fikk jeg morgengrøten min. Ble litt fornærmet på mamma da jeg bare fikk fruktpure før vi dro. Hun på stod at vi ikke rakk grøt fordi jeg søler og griser sånn... Hva? jeg søler jo aldri!!

Etter maten gikk vi på lang trilletur til Brynsenteret og tilbake. Det begynte faktisk å snø også. men vi kom oss hjem igjen før det snødde alt for mye. Jeg sov litt og fulgte litt med. mye spennede å se på langs veien sjø.
resten av dagen har vi bare kosa oss inne og lekt og spist mere mat, herja litt, lekt på teppet og jeg har lagd mange nye og spennende lyder. Prøver så godt jeg kan å etterligne en bil mens jeg sikler på gulvet.


Skal innrømme at det ble litt lite søvn på meg på dagen i dag for jeg var så trøtt at jeg ikke orket se ferdig drønnehagen engang. ville bare ha grøten min og legge meg. har hørt noe rykter om at mamma og pappa skal sitte å se på tv i hele kveld så da kan jeg liksågodt sove.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar