torsdag 26. november 2009

Trønderbesøk og beibissvømming

I dag har vi hatt besøk av Karen Andrea og lille Iver og Kristin og skjønne Silja. Dette er forresten to venninner av mamma som er fra samme bygda som henne. Og har gått i samme klasse og parallellklasse med henne. Så det var staselig Trønderbesøk idag. eller som pappa påstod høy trønderdialektfaktor. We like. Mamma har lovet at hun skal lære meg noen Trønderfraser jeg kan bruker her på Tveita. Kan jo ikke bli helt østlandsgutt heller.. Er tross alt halvt Trønder.

Karen Andrea og Iver


Kristin og Silja

Etter det koselige besøket ble det litt mat før vi trillet avgårde på Babysvømminga. Det ble litt spesiell svømming i dag i og med at det var fotografering. Jeg syns det var utrolig gøy og storgliste til mannen med kamera, de dukka meg under og jeg var like blid når jeg kom opp fra vannet igjen så det blir spennende å se bildet fra under vann, der lukkemusklaturen bestemmer uttrykket. Ellers har jeg det som fisken i vannet da, jeg svømmer, plasker og gliser og drikker masse vann. Det er veldig gøy å bare putte munnen under vannoverflata og sluke masse vann. Nam, klorvann er jo så godt... helt til det kommer litt mye og jeg setter det i vranga da. men det blir bare litt hosting også svelger jeg litt mer vann. Mamma var litt spent på hvordan magen min ville oppføre seg til natta da men det går så fint atte.

Lykken er forresten en treningsmatte:)




Men man blir sliten av å svømme og vi rakk ikke trille langt hjemover før øyelokka ble temmelig tunge og jeg tok meg en liten power nap på vei hjem. Men ikke for mye søvn altså. jeg var like trøtt etter grøten og puppeskvetten så natta var ikke langt unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar