søndag 15. november 2009

Sunday, sunday, sunday


En skikkelig avslappende søndag. Jeg har tatt igjen litt tapt søvn. Hadde et tilfelle av mageknip i natt og da er det ikke lett å sove. Ble visst ikke mye søvn på disse foreldrene mine heller. Derfor en veldig avslappende søndag med masse innekos. Været har vært skikkelig guffent også så vi har ikke hatt dårlig samvittighet for å være inne egentlig:)
Det har vært en del soving, en del leking, mat selvfølgelig og bleieskift. Fikk også dusje sammen med pappa i dag. Det var godt ja. deilig med dusj, nesten like godt som å bade. 
Har forresten smakt og testa noe nytt i dag. Brødskive med prim. Det var litt annerledes, litt rar konsistens men det var temmelgi godt altså. Bare når jeg skjønte hvordan jeg skulle tygge på den brødbiten. Brødmat blir nok den nye favoritten. Det som var enda bedre var at jeg kunne ta brødbiten og putte den i munnen selv. weee. Alt man kan gjøre sjøl er morro. Nå holder jeg faktisk vannflaska mi selv også. 


hmmmm. hva er dette da?

eh rart, rart, rart....?

ikke så rart likevel men godt, nam nam. må uttrykke det med å slå ut armene:)

Denne søndagen forsvant da i grunn den også. innimellom går dagene fort selv om man ikke gjør så mye også. 


1 kommentar:

  1. Hei Wenche:)

    Nydelig liten gutt du har. Har selv ei datter på 9 måneder. Morsom alder:)

    Sunniva

    SvarSlett