fredag 20. november 2009

freddan



Det er visst fredag i dag. og det betyr helg. Vel jobbe helg for pappa, sløvehelg for meg og mamma. Men i kvedl kommer fadderen min Nina på besøk så det blir jo stas. Jeg sover jo når hun kommer hit men i morra blir det nok masse kosing og herjing tenker jeg.

Dagen i dag har disse foreldra mine spilt mariospill. Det var veldig spennende å se på. Gikk nesten helt rundt ofr meg og plutselig rulla jeg meg fast på gulvet. Heldigvis kom mamma og reddet meg fra det dumme gulvet. Er ikke så greit å ha kontroll på kroppen alltid.. spesielt ikke når man må holde godt fast i leka si så den ikke ruller avgårde den også.
Tv er i allefall veldig spennende og spilling på tv er enda mr spennende. Digger de fargene og lydene.


Det har ikke vært bare spilling i dag da, ikke bare tv titting heller. Da pappa dro på jobben ble mamm ao gjeg med bort til senteret. Det ble litt kikking rundt der også. Planen fra mamma sin side var vel at jeg skulle sovne kanskje. Men det var alt for mye fint å se på så det hadde jeg ikke tid til. Men da vi kom hjem og jeg fikk ligge i den store senga til mamsen og papsen da sovna jeg med en gang. 
ikke lange duppen da. Må jo utforske verden mer. leker, gulv, tepper, mat og tv skal sjekkes ut. Og jeg ruller rundt så fort nå at hverken mamma, pappa heller jeg klarer å følge helt med. 

Etter en titt på drømmehagen og litt testing av lekene mine var det klart for kvelden igjen. grøten gikk ned på høykant og trana også faktisk. Er jo så tøff vett. Etter en aktiv dag var det godt å få lagt seg skal jeg innrømme.

2 kommentarer: