søndag 30. mai 2010

Toftetur igjen:)

Jeg fikk nemlig være hos mormor og bessa fra i går til i dag. Det var koselig det. Vi har kosa oss, vært mye ute, jeg har rydda i skapene til mormor og jeg har bada, herja med Balder, spist selv, gitt bort koser og sovet bra. Jeg ville ikke dra hjem når mamma og pappa kom å henta meg i dag en gang. Mamma spurte skal vi dra hjem og da sa jeg nei og kasta meg rundt halsen til Bessa. Så det er ingen tvil om at jeg storkoser meg hos mormor og Bessa i Tofte. Fikk også møtt tante og onkel i dag og lekt litt med de. Det er alltid stas det.

Mamma og pappa har kosa seg og slappa av. De var visst også i byen i går og så Eurovision på storskjerm. Tror det var stemning i byen i allefall.


Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar