torsdag 13. mai 2010

Torsdag kveld fra Tveita...


Her har vi hatt en rolig hjemmedag mamma og jeg. Pappa var på dagvakt og siden det var helligdag så har vi ikke funnet på annet enn å sløve. Jeg har tatt med to lange dupper, herja og bølla litt.  Dette var forresten synet som  møtte mamma da hun bare hadde vært på kjøkkenet i 2 minutter for å ordne flaske til meg.
sitte i skuffen?

ja, det funker helt fint

aha. busted.

Ellers fant vi ut at vi skulle ta oss en kjøretur til byen og hente pappa liksågodt. Så kom vi oss ut vi også. Pappa var veldig glad for å slippe å kjøre den kjedelige t-banen hjem i allefall.
Vel hjemme ble det middag, litt leking og herjing. Pappa fant fram den radiostyrte bilen sin som kan kjøre på veggen. Det var utrolig spennende. Jeg skjønte også at det var den kontrollen pappa hadde i hendene som styrte bilen. Måtte styre litt jeg også da selvfølgelig.


til slutt var det badetid. Jeg syns mamma var alt for treg til å ta av meg klærene og la meg få gå oppi badebalja. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar