torsdag 27. mai 2010

Tau, tomme meldinger og tapte anrop

den som sover synder ikke?

kan vel oppsummere dagen ved å si at man finner på mye hjemme nåe man har feber og har bølla med det meste. I dag var det tydeligvis telefonen til mamma som ble offer. Dette førte til en del anrop til blant annet tante Alexandra. Hun hadde telefonen skrudd av da så fikk ikke snakka med henne. Forsøkte også å ringe til 222. men fikk beskjed om at det nr ikke var i bruk. Ellers har det også blitt sendt en del tomme meldinger til pappa og tante Andrea. Og sist men ikke minst en melding til bonustante Anita der jeg hadde skrevet "Tau". Mamma skjønte lite når hun fikk melding av tante Anita om hva slags tau hun skulle sende. De fant visst ut at det var på tide at de kom på besøk til oss. Som jeg skulle sagt det selv, jeg tauer dere hit. Og hvis noen andre har fått merkelige kryptiske meldinger fra mamam i dag så kan dere vel helt sikkert regne med at det er jeg som har fiksa de. Og hvis noen lurer på hvorfor hun ikke har på tastelås på tlf så har hun det. Men jeg klarer å ta av den vett. Er ikke født bak ei låvedør jeg nei. Og når mamma lar telefonen ligge å slenge over alt så må jeg jo bare klå litt på den.

Vi har holdt oss i ro og mest inne i dag. Det for å pleie forkjølelse og prøve å bli friske. Nå har vi hangla og vært syke lenge nok syns vi. Men en liten tur på Tveitasenteret ble det jo. Pappa benyttet sjansen til å trene før jobb. Siden pappa skulle på jobb på kvelden så inviterte vi bestemor på middag. Det er så stas å ha besøk av bestemor. Lekte litt, herja litt og viste fram mine kunster, gå med briovogna og løfte armene over hode for å få henne til å si såååå stor. Og gjett om jeg er stolt over alt jeg gjør a. Klart det... 

Jeg fikk spise middagen som bestemor og mamma spiste og etterpå ble det badetid. Måtte vise meg fram litt og reiste meg opp, falt litt og herja og styra i den badebalja. Det var masse vann i balja men så kom det en flodbølge ved navn Aron og balja var nesten tom. resultat var vann over hel badet.  Herlig

Ønsker alle en fuktig eller tørr kveld fra Tveita. 
Related Posts with Thumbnails
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar