tirsdag 4. mai 2010

søvn, nye tiltak..og snø gitt..


Tja hva skal vi si, søvnen er verre enn noen sinne. Her snakker vi oppvåkninger annen hver time gjennom hele natta til vi ikke orker mer rundt 4-5 og står opp da. Vi jobber på skift, mamma og pappa altså mens jeg forsøker å innfinne meg med det nye tiltaket til mamma og pappa. Må innrømme at jeg syns de er strenge men foreldre må kanskje være det?
henger ved tv'n
Vi er litt spent på om disse tiltakene fungerer nå da. Mamma sjekka litt og fant litt fakta på nettet og tenkte at vi får liksågodt prøve det siden ingenting annet fungerer og siden det bare blir verre.
men ingenting å si på humøret her i gården altså:)

Og for å si det sånn det er ikke mye hjelp å få fra helsestasjonen. Mamma er litt anti helsestasjon og synd de er litt teite i grunn. Ikke får man barselgruppe, ikke får man annen hjelp angående søvn enn svaret, de skal bare sove og hvis det er ille får dere melde dere i en søvngruppe. Vel ikke så lett med en skiftarbeidende far og en sliten og trøtt mor. Så vi tar saken i egne hender og ser hva som skjer. Natta som var var kanskje den værste natta, men vi må gi det en 3-4 netter.
Mamma har brukt formiddagen på å ta igjen litt søvn mens pappa og jeg har vært oppe og bølla. 

Hvem roter sånn?
...kan det være han her som prøver å stikke av?


godt han ikke rekker opp da.. ikke enda i allefall...

snø i mai, hvem spøker med oss?
Vi vekket mamma og pappa dro på trening. Mamma og jeg droppa timen på helsestasjonen og brukte dagen på å kose oss, finne ut at det faktisk kan snø i Mai. Når det slutta å snø, pappa dro på jobb og sola titta fram, ja da gikk vi en liten tur på senteret. Der fikk jeg flørta litt før vi dro hjem. Som sant sies, sover man dårlig på natta så blir man tidlig trøtt. Etter kveldsbad og grøt kl 17.30 og ei flaske melk så sovna jeg litt før kl 18. veldig tidlig men det var ikke mulig å holde øyelokka oppe lenger. I tillegg får jeg ikke sove noe etter kl 15 og bare i 2 timer (tips fra barnelegen dette altså) så her er det bare å holde ut.
Bade er bare HEEEEEEERLIG!

Vi prøver å holde ut hele gjengen. Får håpe det er noe i det den som venter på noe godt venter ikke forgjeves og vårt motto, man må prøve for å få det til.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar