torsdag 6. mai 2010

Barnehageplass....


men ikke der vi ønsket da. Har fått barnehageplass på Haugerud/Trosterud. Vi har bare søkt halv plass inntil videre, men det blir vel til at vi takker ja til plassen og opprettholder de andre ønskene våre. Og etter hvert når mamsen får seg jobb søker vi vel full plass også. Begynner ikke før 16.august uansett. 
I natt hadde vi ett lite gjennombrudd med søvntiltaket vårt. Jeg sov nemlig fra kl 23-5.30 uten å våkne. Var våken ett par ganger før kl 23 vel og merke men mamma og papap fikk sove litt mer enn bare to- tre timer i strekk i allefall. 
Pappa og jeg stod opp tidlig og lot mamma sove litt, jeg tok meg en dupp, pappa tok seg en liten dupp også og så stod vi opp alle sammen kl 9.
Etter frokost og litt herjing så dro vi rett på Sats alle mann, Jeg kosa meg på minisatsene sammen med jentene der. Var faktisk bare jenter på minisats i dag. I like:) 
mamma og pappa fikk løpt litt og trent til de skal løpe stafett i helga. Apropos helga ja. Jeg skal endelig til Mormor og Bessa igjen. Skal være der helt fra i morgen til søndag. Så får disse foreldrene mine slappa av, sovet og kosa seg.
Pappa dro på jobb og mamma og jeg tok oss liksågodt turen inn til Byen vi også. Det var jo så fint vær og da må vi ut å lufte oss og få litt solskinn på kroppen. 
og tradisjon når vi er på bytur er å spise middag på jobben til pappa. Der får jeg krabbe rundt og herje og jeg flørter med alle kollegaene til pappa. Snakk om å være midtpunkt.
Men snakk om å ha en fjern mamma a gitt. Da vi ankom jobben til mamma og hun tok meg opp av vogna så fant vi plutselig ut at her hadde vi en lekkasje gitt og hvem hadde glemt å ta med en ekstra bukse til meg? joda det var mamsen, så jeg sprada rundt i bare bodyen og sokker på jobben til pappa jeg. Bra det begynner å bli litt mildt ute. Mamma pakka meg inn i to tepper og posen til vogna så gikk jo det så greit som bare det, var god og varm på beina jeg da vi kom hjem. 
hjemme ble det bading, grøt og litt kos før det var natta.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar