onsdag 26. mai 2010

Hurra for Bestemor


I dag har Bestemor bursdag. Derfor har vi vært litt ekstra snille med henne. Mamma kjørte henne til legen fordi hun skulle sjekke hånda si. Og i mellomtiden var jeg selv på legebesøk. Måtte sjekke hvorfor jeg hadde så mye feber av og til og hvorfor denne forkjølelsen aldri forsvinner. Han legen fant ikke ut annet enn at jeg var litt rød på ørene og crp var visst fin. Skulle bare holde ett øye med sykdommen og skylle nesa med saltvann. Etter legebesøket dro vi liksågodt å hentet bestemor. Hadde gått fint med henne på legebesøk også. Hånda så bra ut.
 Bestemor, mamma og jeg dro på Storo senteret og spiste lunsj. Jeg benyttet sjansen til å hvile øyelokka mens bestemor og mamma kikka litt i butikker.

Men da vi gikk innom lekebutikken før vi dro hjem kom min mening fram for fullt. Jeg forelsket meg helt i en lekebil som lagde litt lyder. Holdt på med den siden den stod i perfekt høyde til vogna mi. Og da mamma forsøkte å kjøre bort vogna så protesterte jeg høylytt og begynte å gråte. Bestemor var derfor så snill å kjøpte leken til meg. Var ikke akkurat planlagt at det skulle bli en såpass dyr leke som det var men er man syk så er man syk sier vi:)
Er det en som vet å tvinne Bestemor rundt lillefingeren allerede mon tro?? he he.

tøffe bilen jeg fikk av bestemor. 

Vi kjørte så bestemor hjem og vi dro hjem en liten tur selv. Jeg fikk litt mammakos og ei flaske melk og småduppa av i fanget til mamma. Feberen hadde ankommet igjen. Men vi skulle jo opp til Bestemor igjen på bursdagsfeiring. Så sove det måtte jeg vente med. Vi tusla opp og hos bestemor kom også grandonkel Rune og grandtante Majsa, oldemor Reidun og oldefar Knut.  Ei venninne av bestemor kom også på besøk. 
Jeg ville så klart være midtpunkt og lagde grimaser, lo, snakka og tulla. Underholdninga stod jeg i allefall for. Men man blir daff og sliten av feber go etter ett par timer måtte jeg kaste inn åra og søvnen var ett faktum. Vi dro derfor hjem og jeg sovna nesten før jeg fikk spist ferdig grøten min. 

En bursdagsfylt hilsen fra Tveita i dag. Gratulerer så mye med dagen Bestemor. Håper dagen ble flott. Du fortjener kun det beste:)

Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar