fredag 28. mai 2010

d kjæm sæ sjø


som en ekte trønder ville sagt.. Joda formen kommer seg, men snørret har kommet for å bli og dersom jeg herjer for mye så kommer hosteanfallene. Men jeg er ikke alene, mamma er også på samme måte, snørrete og ved anstrengelse så hoster hun som et uvær. Bare pappa er frisk og rask og har derfor vært på trening. Men formen er bedre altså. Det merker vi, Vi har litt mere energi enn tidlgiere denne uka, til og med mere energi enn i går.
Kanskje kan vi gå inn i juni friske som fisker.
I dag har mamma og jeg vært en liten tur inn i byen. Mamma skulle sjekke en stoffbutikk der. Men stoffbutikker og barnevogn og barn hører ikke sammen. SÅ absolutt ikke vil vi vel si etter erfaring. På en stoffbutikk kunne vi ikke ta med barnevogna inn en gang og på den andre var det for trangt. Og med en stykk meg som ikke vil sitte i ro i ei stillestående vogn så måtte jeg jo få komme ned på gulvet. Da var jeg selvfølgelig over alt og pella på alt og forsøkte også å krabbe ut ytterdøra som sto åpen og førte rett ut til en biltraffikert vei. Ja,da. sånn kan det gå, tror mamma fikk tak i en av de tingene hun skulle ha også fant vi ut at dette gikk bare ikke. Mamma får heller ta det i morra når jeg skal til mormor og Bessa.

forresten så er ringerklokke noe av det morsomste som finnes:) særig når mamma åpner døra og spør ; hva skjer a???
se bare her hvor morsomte jeg syns det er:)


Vi dro hjem, var litt ute og krabba i gresset og kosa oss. Herja en del inne også før det ble bading og kveldsstell. Men noe veldig til matlyst har jeg imidlertid ikke helt enda, men det kommer seg det også tenker jeg. 
Vi ønsker alle en fantastisk fredda. God helg
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar