tirsdag 25. mai 2010

feber...... Igjen..


Hm, hm og atter hm. Da fikk jeg feber igjen da, Har hatt småfeber de siste to ukene tror jeg. Det vil også si at vi må utsette den vaksinen vi skulle tatt i forrige uke enda en uke. Ikke at det gjør meg noe men hadde jo vært greit å blitt ferdig med den vaksina også da. Mamma er om mulig verre også og klager over tette bihuler og hodepine. Men vi fikk da karra oss ut på en trilletur i den iskalde vinden. Tydelig at den gode sommervarmen vi har hatt de siste dagene er borte igjen nå.
Bra det ikke finnes dårlig vær bare dårlig klær.  Vi kledde på oss og gikk. Mamma, pappa og jeg. Jeg tok meg en liten lur og mamma og pappa fikk shoppa litt.

Pappa dro på jobb og mamma og jeg dro opp på besøk til bestemor. Der ble det lunsj, men jeg hadde ikke noe matlyst. Først da fant vi ut at jeg hadde feber, Var plutselig litt varm i hodet sjø. Men det skal ikke stå på humøret i allefall. Jeg stod faktisk flere sekunder uten støtte hos bestemor. Så her skjer det ting merker vi. Jeg er mere stødig og går også mye stødigere med hjelp nå. Etter litt herjing hos bestemor og litt behandling med smerteapparatet så tusla vi hjem igjen.




Vi skulle nemlig få besøk fra Bergen. Tanta og onkelen til mamma kom en tur på besøk. Jeg tok imot de med verdens største og herligste glis. Her er alle velkommen sjø. 
Ble litt herjing, litt leking, litt kos og litt mat før jeg i grunn var klar for senga. Fikk også forsinka bursdagsgave. Masse tøffe sommerklær. Heldige meg. Kan tro jeg skal bli tøffeste gutten i gata i sommer.
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

1 kommentar: