lørdag 15. mai 2010

Libero delivery day


I dag fikk vi en kjempekoselig og fantastisk overraskelse i posten. Vi fikk en svær pakke med masse libero ting fra tanten til Mamma. ( hun jobber for Libero så dette er ikke første gangen vi får bleier og utstyr.) Vi setter så utrolig stor pris på det og er så takknemlige hver gang hun overrasker med Liberoting til oss. Tusen takk Tante Monica! Du er den beste og snilleste i hele verden.
Som dere ser på bildet øverst fikk vi kjempemasse, det var bleier, stelleunderlag, badeskum, shampo, lotion, våtservietter, søppelposeposer til bleier, q-tips til baby, hånd og ansikts servietter, badebleier, sinksalve og en bamse. woohoooo. Vi er i Libero heaven. Snakk om fantastisk overraskelse på en lørdag.
Ellers har dagen gått med til en del bølling. Mamma lurer på om pappa fora meg med bøllefrø i går kveld og de frøa har ligget å lada i hele natt. Mamma var ute sammen med noen venninner i går så hun fikk sove lengere i dag. Men jeg dro opp pappa kl 4 allerede. stod opp rundt 4.30. Sov en tidlig dupp før mamma sto opp. Vi prøvde oss på en tur på senteret i dag for å handle mat. Der var resten av Alna bydel også. To butikkstengte dager og en lørdag så folk tar jo helt av. Både mamma og jeg ble temmelig lei og irriterte på alle de soserundtiring-ståiveien-følgerikkemed-og -anerikkehelthvorviskalellerhva-folka. Jeg ropte høyt g klart at dette gidder jeg ikke og mamma gikk å surmula med vonga. Til slutt sa pappa at dette gidder vi ikke, vi går hjem også gå jeg bort på butikken etterpå. Helt greit for oss tenkte mamma og jeg. Og som sagt så gjort. Jeg ville mye heller herje og leke med alt og ingen ting. Jeg tok liksågodt å reiv ut hele søppelbøtta på do fordi mamma var så træg, spiste litt aske fra vedovnen (de som vet? er det farlig forresten?) Det ble vill protest da mamma stjal de to kullbitene jeg hadde i munnen. Finn dine egene kullbiter tenkte jeg mens jeg forsøkte å bite henne i fingere. Jeg har også revet ut det meste som kan rives ut fra skuffer og skap, flere ganger forresten, herja litt på badet og på rommet til mamma og pappa og mitt eget selvfølgelig. Her slipper ingenting unna tornadoen.

og var det noen som nevnte mat? I dag har jeg hatt det ooooo store etegilde. Satte til livs to brødskiver til frokost og en yoghurt pluss en stor flaske melk, for å spise to brødskiver igjen etter en liten dupp. Mamma og pappa tok hintet at jeg var sulten igjen da jeg stod og spiste smulene etter brødskiva til pappa. Grøten går unna som bare det og jeg har spiser det meste  jeg fikk tak i i dag. 

Vi har også kosa oss masse i dag. Det er jo tross alt lørrda'n

I trutemunn you

pappa er så morsom når han viser hvor stor han er

sånn skal det gjøres ja. Sååååå Stooooooor.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar