tirsdag 11. mai 2010

Nye tider?



For det første ei natt uten for mye styr. Jeg sov helt fra kl 18-3.30. Var litt småvåken kl 3.30 til 3.45 men så lenge mamma satt litt inne hos meg så fikk jeg sove ganske raskt igjen. Våkna dermed veldig uthvilt kl 6 og stod og herja og reiv i sprinkelen for å komme meg ut. Og når mamma kom hadde jeg på meg mitt største smil. Mamma var også temmelig uthvilt for hun la seg ganske så tidlig i går hun også. Pappa får sove ut litt lenger da for han jobba tross alt til kl 23, men jeg måtte inn å si hei til han og gi han mitt beste smil også. Ellers har morgenen gått med til masse bøllestreker, Jeg åpner alt av skaper, skuffer, dører, peller på alt jeg ikke har lov til, ovnen, tv'n, dusjsluket, dolokket, alt av knapper på ting jeg finner, og lekene de er over alt og da mener vi over alt, under sofaen, bak stoler, under bord, bak tv'n, inni skap og i skuffer og der man kan tråkke på de. Herlig. På rommet mitt ser det ikke noe bedre ut heller. Hvem i all verden roter sånn a gitt? Ikke meg i allfall.
tv bølling

prøver å komme unna med bøllinga:)

resten av dagen har mamma og jeg vært litt på farten, en tur i Asker og en tur innom Ikea. Etter litt middag dro vi opp til Bestemor for å hilse på henne. Hun skal reise bort i morra og bli borte noen dager så jeg måtte jo klemme og herje og kose litt med henne før hun dro. Jeg klarte forresten å gjøre litt bøllestreker der også, velte ei stor bøtte med vann over hele meg og gjett hvem som ikke hadde med skift til meg. Hvem andre enn Mamsen- Igjen!!! Men Bestemor hadde fått noe ullklær til meg så vi tok på de, litt store men jeg ble kjempefin i den ulldressen.

Dagen i går var preget av regn, vi gikk en liten tur ut før pappa dro på jobb da men siden det regna så gikk vi inn på senteret og spiste lunsj i stedet.

brio Sittevogn??

kan tydeligvis brukes til det ja. 

Mamma og jeg kosa oss hjemme resten av kvelden. Det ble bølling, herjing, bading, mating og litt kosing. Dessuten tror jeg at når mamma sier nei veldig strengt og høyt og tar bort hånda mi eller løfter bort meg, ja da er jeg helt sikker på at det er en lek. Jeg ler med "farsklatteren" min og gliser og hopper opp og ned og syns det er rasende festlig. Mamma syns ikke det er så festlig, men mamma er så morsom når hun er streng. 

veldig viktig å smake på badevannet. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar