mandag 17. mai 2010

suttende-feber-mai


Jepp, her ferier vi liksågodt nasjonaldagen med 39 i feber på morran og ei mulig tann eller to på vei. Trenger vi nevne tsunamibleien på morgenkvisten som forpestet hele soverommet? Vel da har vi nevnt den.) 
Vi hadde vel bestemt oss for å feire dagen rolig men den ble enda roligere enn vi hadde tenkt. Fikk besøk av Bestemor og Bestefar på dagen. Det var kjempekoselig. Bestemor stakkar har brukket armen på dansegulvet i Skagen. Jeg skjønte nok at hun ikke var i form for jeg prøvde ikke ta på armen hennes eller noe. Ville bare kose og kose med henne. 
Jeg herja litt med bestefar og lekte masse på gulvet. Vi spiste skolebrød og kake og is. Jeg smakte litt på alt. Nam nam, men isen var litt kald, i allefall når pappa gir meg så mye på en gang.

suttende mai, juhuuu
pappa og jeg har pynta oss litt
må leke litt også

Vi trosset feber og kledde på oss og gikk opp til skolen der pappa gikk da han var liten. Vi fikk med oss toget men ellers var det sånne dumme store barn som bråkte og skremte med veldig med sånne lydbokser. Den lyden var ekkel og veldig høy, derfor begynte jeg å gråte flere gange. Jeg fikk ei pølse i brød som jeg smakte litt på men vill helst bare sitte å holde i den i vogna. Det var ingen som fikk ta den ifra med selv om jeg ikke spiste i allefall.
sjekker ut toget på skolen, litt daff form her da..

godt humør i allfall

Vi dro liksågodt hjem etter en liten stund oppe på skolen. Og vi måtte droppe å dra til kompisene til pappa for å grille. Formen min var mere være hjemme og kose seg form. Vi får heller grille og være med folk senere en dag. Det er jo snart sommer så det blir nok flust av muligheter
Håper alle har hatt en flott suttendemai, med feber, bunad, goform eller ikke.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar