fredag 7. mai 2010

Toftekos hos Mormor og Bessa



Jepp, endelig skal jeg tilbringe ei helg hos mormor og Bessa igjen. Nå er det jaggu lenge siden. Alle mann gleder seg. Mamma og pappa skal ha en hjemmealene helg go jeg skal storkose meg hos mormor, Bessa, onkel og tante og Balder selvfølgelig.
Natta i natt var ikke helt feilfri men det dropper vi akkurat nå, d går seg til håper vi. Kanksje mormor klarer å få litt skikk på meg også. who knows..


Dagen har egentlig gått med til å reise til Tofte og herje og leke med hele gjengen før jeg sovna bang i fanget til mormor kl 18. Så nå er vi spente på hvordan natta blir i annen seng og i annet hus. Men det går nok helt fint for jeg sover jo på rommet til Mormor og Bessa. 
Mamma og pappa skal visst være med på holmenkollstafetten i morgen. Så om noen er i Oslo og skal se på så må de heie ekstra på de. Sporty foreldre altså:) Heia heia. Også er det visst litt fest og rykte om å sove så lenge at man nesten mister retten til å stå opp:) 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar