tirsdag 18. mai 2010

Liten jeg??




Nei, langt ifra jeg fyller meg selv fra topp til tå. Og det er nok heller badestampen som er for liten her i gården... I allefall når man bader like viltert som meg...Forklaring følger etter i bilder litt lenger ned på bloggen:) 

I dag har pappa jobba litt på dagen igjen da så mamma og jeg tok oss turen i åpen barnehage. Lit uvant for begge tror jeg. Veldig mye folk o gveldig mye bråk for to som er vant til litt stillere omgivelser, Mne jeg fikk da leka litt med noen av de andre barna og testa ut noen nye leker. Vi sang og spiste lunsj før mamma og jeg dro hjem. Vi var bare hjemmom så jeg fikk sove litt før vi dro videre for å møte Bestemor. Hjalp henne litt med å bære hjem matvarene hun hadde kjøpt. Vi måtte jo være litt på besøk også og jeg herja litt, banka på tv og skrudde den av og på. Mon tro om alle har gitt opp å prøve å få meg til å slutte med det. Jeg fikk middag og smake jordbær. Nam nam, jordbær er bare så godt altså.
Men vi fikk la bestemor slappe litt av med den hånda si og tusla hjemover igjen. Pappa hadde kommet hjem fra jobb også så vi skulle handle middag. Jeg var litt lei av å sitte i vogna nå men holdt da ut på ett vis. 
Hjemme ble det litt herjing og leking og litt bølling før jeg fikk bade. Det er vel her det kommer inn at vi lurer litt på om den badestampen faktisk er litt i minste laget. For det er ikke mye jeg sitter i den. Se bare selv.;
begynner så fint, plasker litt og leker med badelekene, foten 
stikker litt ut oppetter kanten men.. 
nei, får reise meg opp og finne på no tror jeg.

oooops jeg sklei til tross for antiskli matta mamma har lagt oppi

så var det å komme seg opp igjen da. Mamma, hjeeeeelp meg,
 nei forresten skal klare selv.


Etter et deilig bad ble det grøt og melk før jeg la meg. Men tidligere i dag skjedde dette. Pappa får ikke lenger spise i fred. Og vi har fått en hund i hus. En Aronhund som tigger. 
Se bare her. Dette er god gammaldags tigging.. Har sååååå lyst på det pappa spiser altså, jeg kommer krabbende bort i en fei og henger på han til jeg får snappa til meg en smule eller de gir meg en bit. Til tross for at jeg nettopp har spist... hørte jeg noen si matvrak???...
har du a pappa?

åh, kan jeg få, kan jeg få???

Med det sier vi god kveld bra Tveita, med tigging og for liten badestamp eller ikke. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar