tirsdag 1. juni 2010

sommersløv



Kan vel bare innrømme at data har kommet sist på lista om dagen. Vi har vært masse ute og nytt det deilige flotte sommerværet. Vi har jo kommet til juni så det skulle vel bare mangle at det kom mere godvær. Men ingen garanti i Norge så vi nyter hver solfylte dag. I tillegg har visst mamma vært utrolig data og blogglei og brukt tiden på å sy og kose seg med litt hobbyting når jeg har lagt meg i stedet for å oppdatere her. 

sjekker at alt er på plass i skapene.

Jeg har vært ute å krabba i gresset, øvd meg på å stå, og gå. Nå klarer jeg å stå alene i noen sekunder også. Vedig stas det altså. Vi tror nok ikke det er lenge før jeg stabber av gårde nå. Det går temmelig fort langs bordkanter og jeg klatrer opp på alt. Til og meg på mamma og pappa, selv om de står på kjøkkenet, sitter i sofaen eller til og med når de sitter på do. Man kan vel spørre seg hvorfor de ikke lukker døra til do?? Vel det har vel noe med at da hylgriner jeg og vil inn, så lettere å bare la meg få åpne døra selv. Men nå må dere ikke tro at jeg får være med på do hele tiden altså. He he. Det får være grenser.

tester den tøffe blå hesten min

kos på balkongen
Ellers har vi vært masse ute og gått lange turer. Rundt østensjøvann og litt rundt omkring på Tveita. Vi har besøkt Bestemor og spist lunsj sammen med henne og vi har sittet utenfor leiligheta og grilla. Jeg har også bada i plaskebasseng ute. Det var deilig og gøy det. Jeg syns det er så deilig med varme og sol. Da slipper jeg nemlig å ha på meg så mye klær. Det er ille nok når disse foreldrene mine skal skifte bleie på meg om jeg ikke skal ha på masse klær i tillegg. Kan vel si det sånn at jeg slår meg litt vrang når det kommer til påkledning. Nude is the new thing sier nå jeg. Helst uten bleie også men mamma snakker om at da må jeg lære meg å gå på potte først. Vel før det må jeg kanskje lære å gå også.
Vi ønsker dere alle en solfylt dag og en deilig sommerfølelse fra Tveita. Med eller uten klær:)
Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar