mandag 24. mai 2010

Halsvondt, hoste og mere sykdom

Tja vi var vel ikke helt ferdig med den forkjølelsa. Rundte to kom temmelig kjapt. Denne gangen er det mamma og meg, pappa har merkelig nok sluppet helt unna begge gangene. Heldiggrisen.

Så det går litt tregt her i gården. Veld et vil si, det går tregt med mamma, jeg er i mere turbofart enn noen sinne. Jeg bedriver roting på høyt nivå, bølling på enda høyere nivå og sjarm på elitenivå.
Bare sjarmen er her så tror jeg at jeg kan slippe unna med det meste, også tror jeg mamma og pappa har gitt litt opp å prøve å stoppe meg fra alt jeg gjør. De regner nok med det er en fase som går over kanskje. vel vi får nå se på det da.)

Ellers har jeg blitt litt tøffere til å stå, slipper meg faktisk litt også nå og står i ett par sekunder, jeg har også blitt mye stødigere når mamma og pappa øvegår med meg, jeg henger ikke som en banan bakover etter armene dems lenger.
Nå står og går jeg rett opp og ned og jeg har også begynt å bruke briogåvogna mi på eget initiativ. Det hjelper kanskje å se andre barn gå rundt. Ser veldig morsomt ut og jeg følger ivrig med i allefall. og prøver å velte de over ende..

Ellers har vi tatt de tmed ro, var en liten tur ute i går og møtte Ellen ei venninne av mamma som jeg ikke har møtt før nå. Grunnen er at hun har bodd i Trondheim men endelig flyttet tilbake til Oslo. Tror mamma er veldig glad for det. Jeg herja litt med Ellen og hun hadde veldig mye stilige ting som jeg ville pelle og smake på, solkrem, solbriller, sko og kjole.
Pappa har jobba denne helga, men jeg har da fått herja litt med han også.



Related Posts with ThumbnailsBlogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar