torsdag 20. mai 2010

1 års kontroll


uten vaksine for vår del vel og merke. Har vært litt småpjusk og litt feber i de siste tre dagene så legen ville vi skulle vente til neste uke med den. Ikke at det gjør oss noe. Her var natta litt så der. Men legen sa jeg var litt rød i ørene så jeg er litt småpjusk, snørrete, litt utilpass men eller blid som ei sol og i turbofart.
Det viste jeg på kontrollen i allefall. bossa litt over de andre ungene, krabba masse og fort. Prøvde å stikke av også... Døra stod jo åpen jo. Knøvla ei lita jente og dytta til en gutt. Han kunne nemlig gå så jeg forsøkte å få han ned på krabbenivå. Aner vi litt misunnelse her eller?

Duppen min ble utsatt til kl 11.30 og da var jeg temmelig klar for å sove. sovna med melkeflaska i munnen og hørte ikke at mamma støvsugde og rydda en gang.
Ellers tar vi det rolig og gleder oss til pappa kommer hjem fra jobb. Tror mamma skal en liten tur på senteret for å ta en kaffe med ei venninne så pappa og jeg skal kose oss litt hjemme i kveld. 
De vitale målene var:
høyde; 79,5 cm
vekt: 12,8 kg
hode;47,5 cm
Som legen sa en stor, flott og blid gutt:) For de som ikke skjønner hva mamma mener med at jeg kan være litt umulig og sånn, det er bare når vi er hjemme alene. Ute blant folk tar jeg på meg det flotteste smiler og det beste humøret og sjarmerer alle i senk. Da vet dere det.)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar