søndag 16. mai 2010

øspøsende søndag.


I dag har det regna noe skikkelig. Jeg fant også ut at kl 3.30 kunne jeg tenkt meg å stått opp, men mamma plaga meg til å sove mere. Etter halvannen time med protest sovna jeg likevel. Og sov fra 5-7.30. Det var litt bedre tidspunkt syns både mamma og pappa. Vi stod opp alle sammen og spiste frokost. Pappa og jeg tok oss en liten dupp. Etter duppen dro mamma og jeg på Sats. Der sjarmerte jeg alle barna og hun som jobbet på minisatsen. ALt gikk kjempegreit der og mamma fikk trent masse.

på vei hjem fra sats regna det kattunger så mamma ble gjennomvåt mens jeg fikk bare litt regn på jakka og i ansiktet. Men det var bare gøy. Jeg satt jo godt beskytta i vogna mi. 

like populært med sååå stoooor:)
få maten da..

ble sendt på rommet i dag også

gjøkke no d sjø..

Det ble lunsj og en dupp til før pappa dro å trente. Da lagde mamma og jeg skolebrød og kosa oss hjemme. Ellers har vi hatt en rolig kosekveld. Det er visst 17.mai i morra og den tenkte vi egentlig vi skulle komme oss igjennom uten for mye styr. Det blir vel å treffe bestemor og så dra en liten tur opp til noen venner av pappa for å grille. Men vi må jo hjem i rett tid vi så noe stor feiring blir det ikke.

ønsker alle en god 17.mai i morra i allefall.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar