mandag 1. mars 2010

sykdom, sykdom og atter sykdom.


Det ser ikke ut til at vi skal slippe unna den omgangssjuken som pappa har dratt inn i huset nei, jeg er vledig uggen i magen og smågulper litt vel mye om dagen, ikke er matlysten på topp heller, men jeg får i meg mat altså. Humøret er det heldigvis ingen ting å se på, det er bare litt sutring når jeg har litt mageknip men så går det fort over. Mamma er også litt pjusk og sliten om dagen og hun sov leeeeeeeeenge i nat tog morges. Pappa og jeg stod nemlig opp kl 7 etter jeg hadde forsøkt å få de opp fra kl 5. Mamma sov videre til kl 11. Snakk om murmeldyr.  Men tror hun trengte det, for formen hennes er ikke så bra i dag. 

Ser ut til at ting går på omgang her ja.
Men heldigvis er pappa bedre så han og jeg herjer vel litt i dag mens mamma pleier seg selv:)



Dagen i går gikk vel egentlig temmelig i ett, vi herja hjemme, pappa sov masse og pleide sykdommen sin, jeg benyttet sjansen til å herje og drive med rampestreker. Grunnen til at det ikke ble noen blogging i går var fordi det dumme nettet bestemte seg for å være litt vanskelig også. Kanskje det også hadde omgangssjuken? 
Det blir vel en rolig dag i dag da, mamma og jeg hadde egentlig planer om å dra på senteret men det spørs om det blir noe av nå da. Men vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar