onsdag 31. mars 2010

kjapp blogg

ikke gamle gutten her nei

Blir ikke rare bloggen i dag, vi har kosa oss masse hjemme, glemt å ta bilder (derfor gravd fram ett gammelt bilde fra ca ett år siden) og gått en liten tur ute i regnet. Måtte kjempe oss på butikken sammen med hele oslo. det er jo stengt i hele to dager og da blir alle folka helt på styr og må shoppe shoppe shoppe. Vi var forholdsvis kjappe på butikken for mamma ble så amper. Tror ikke hun liker så mye folk som virrer på butikken jeg..
Jeg kosa meg nå i vogna, kikka rundt og smilte og dingla med beina. Har vi nevnt at vi trives i den nye trilla eller? Den er helt knall. og det å sitte å se framover er heller ingen dum ting

Eller har vi hatt ett par dupper, jeg var faktisk flink i natt og sov fra kl 18-6.30. Alle var temmelig fornøyd med det.
Har sett veldig mye på tv, klådd veldig mye på tv'n, og derfor fått en del kjeft for det også. Blitt sendt på rommet ett par tre ganger også. Men alt i alt en fin dag, Resten av kvelden skal pappa og jeg kose oss hjemme for mamma skulle visst på byen sammen med noen venner. Kan vel spøke for formen hennes i morgen. Men vi kommer uansett sterker tilbake med en mere utfyllende blogg i morra. Skal visst bakes kake i morra også for mamma har bursdag på fredag og da kommer mormor, morfar, tante og onkel på besøk.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar