onsdag 24. mars 2010

Feber og tsunamibleier- igjen...



Litt usikre på hva dette betyr. er det tennene som gjør at jeg er dårlig i magen og har feber eller brygger vi på en aldri så liten omgangsjuke eller forkjølelse. Er litt snørrete også, vært det siden i går. 
Men vi startet dagen i god tro om at alt var greit og at det bare var litt snørr. Vi dro på sats alle sammen. Jeg skulle kose meg på minisats og mamma og pappa skulle trene og være flinke. Pappa måtte først komme etter en halvtime. Da var jeg litt sutrete og trengte litt pappa kos bare.  Vi stod i vinduet og så på bilene som kjørte utenfor ogå fikk jeg litt mat. Da var det greit å være der litt til. Mamma kom å hentet meg etter hun var ferdig på treningstimen. Var veldig glad for å se henne. Fikk litt melk og det var da det sa kabooooom. Men det hjalp ikke å bare bytte bleie, for det første stinka det i hele lokalet til sats, for det andre gikk det igjennom body, strømpebukse, og bukse og alt så det ble helskift og helspyling på meg i sats garderoben. 
Vi forlot sats så fort vi kunne. 

bøller litt

men plutselig så slapp

koser foten til mamma i stede.

På vei hjem var vi en liten tur innom butikken og da sovna jeg.
Våkna hjemme og på nyt var det dags for å få ut litt magedritt. Denne gangen ble jeg plassert i dusjen for spyling og mamma målte tempen. Joda, litt feber. Så da fikk vi svar på hvorfor jeg var litt småslapp. 
 
søvn er beste medisin

Det ble vasket en del klær og vi var klare for å kose oss litt hjemme. Pappa dro på jobb. Formen var ikke så dårlig at jeg ikke gjorde noen rampestreker da. Tv fikk kjørt seg litt i dag også.

men så utpå ettermidagen steg feberen og jeg ble temmelig slapp. Det eneste som dugde var å ligge på brystet til mamma og sove og slappe av. Mammaer kan være gode å ha i blant.
Var ikke så gøy å få ei stikkpille da feberen nærma seg 40 grader men den hjalp visst. Vi får bare se hva natten bringer. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar