søndag 28. mars 2010

daff søndag.


Har vært ganske daff i dag. Trøtt og småuggen. Mat er litt ork og det meste blir bare kasta ned på guvlet. Men har fått i meg litt frukt pure, litt grøt og melk. Leker litt for så å legge meg ned på guvlet og slappe av litt. Så jeg har sovet mye og kosa masse med mamma og pappa i dag.
Men de syns bare det er koselig så da er det jo bare stas for alle.

Pappa måtte gjøre litt innsats for heimen og jobbe så han dro på jobb på kvelden. Vi fikk fint besøk av selveste bestemor så da gjorde det ikke noe om pappa var borte i kveld. Jeg storsmilte og lo da jeg så hun kom opp trappa. Mamma dro å trene litt mens bestemor og jeg leste, kosa oss og så på barnetv. Gjett om jeg hadde savnet bestemor. Hun har vært på ferie ei uke så hvem som hadde savna hvem mest er litt vanskelig å si:)

Prøvde oss på yoghurt til middag men den kom opp igjen så ingen suksess. Men ett par tre skjeer grøt til kvelds og ei flaske melk så var jeg klar for natta. Bestemor ga meg ei flaske melk og jeg sovna i fanget hennes. Koselig ja
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar