tirsdag 30. mars 2010

Daddyday og ny trille


I går var pappa og jeg alene sammen hele dagen. Mamma dro nemlig på Harrytur med mormor og morfar. Vi gutta fikk ikke bli med vi. Kanskje like greit, for mamma kom ikke hjem før etter jeg hadde lagt meg og vi er ikke akkurat så glad i å shoppe og shoppe og shoppe. Jeg har mer enn nok med å bli med mamma på butikken i blant. Det er nok i grunn.

Pappa og jeg kosa oss masse vi da, gikk tur, var innom bestemor, kikka på hester, var på butikken, lekte masse hjemme, tøysa og tulla og kosa oss.

Så alt gikk greit og matslysten min har kommet mer eller mindre tilbake, kvalmen har avtatt og jeg er egentlig ganske så back to normal. Magen er i grunn grei den også.
everything is gooooooood.
mamma hadde visst kjøpt ny trille til meg i Sverige. Den testa vi i dag. Jeg stor kosa meg og satt og smilte og lo til alle vi gikk forbi. Dingla med beina og hadde det så bra. Og mamma var fornøyd med at den er mindre og letter å trille.

sjer tv, legg merke til den dype konsentrasjonen

testing av vogna må utføres vett.

 Ellers har dagen gått med til å drive med bøllestreker. Mamma truer med å kaste ut tv om jeg ikke slutter å dra i den. men tror dere jeg slutter fordi mamma sier det. Noooope. Det er jo enda mer morsomt når mamma brøler NEEEEEEEEEi og tar meg bort. Men nå har hun begynt med noe nytt og teit, hun holder meg fast etter jeg har vært bortpå tv og det er ikke så gøy, Lurer på om hun prøver en ny form for barneoppdragelse? Teit er den i allefall. Morsomt er det når hun reagerer uansett.
bøllegutt

presterte å bare sove en dupp i dag også. Ble litt trøtt i 4 tiden, men da påstod mamma at det var for sent å sove. Får bar eholde ut til det blir natta. Kanskje jeg sover litt bedre i natt også. Var temmelig urolig i natt sjø, eller som mamma sier, helt komplett umuligus...

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar