mandag 8. mars 2010

Hjem kjære hjem

Borte bra men hjemme best. 
Det er godt å være hjemme og kunne bølle litt, leke med lekene mine, leke med tingene til mamma og pappa, krabbe inn på rommet mitt, krabbe mot panelovnen, skru den på 30 grader, (by the way, then blir fort varm fant vi ut og joda vi passer på), kose med mamma og pappa og se veldig nærme på tv'n. (vi snakker om å stå 10 cm unna den)

mat må man ha, slapper av med brødskiva i hånda jeg:)

Dagen i dag har gått unna. Jeg bestemte meg for at kl 5 skulle jeg våkne, joda mamma og pappa prøvde å få meg til å sove videre, jeg slumra vel litt til kl 6 men 6.30 da orket jeg ikke  ligge i senga noe mer. Derfor fikk mamma værså god å stå opp sammen med meg. Pappa ble den heldige vinneren av å sove litt lenger. Mamma og jeg spiste frokost og lekte litt. kl 8.30 måtte jeg nesten ta meg en dupp, var litt sliten sjø. Og når jeg våkna, stod pappa opp og vi spiste lunsj sammen. Mamma og jeg dro til Asker siden mamma hadde en avtale der. Jeg sjarmerte alle som vanlig. Det er ikke noe å si på humøret mitt nei, det er ikke uten grunn de kaller meg sola.

litt badebilder fra før vi dro hjem fra mormor. bade i vasken er gøy


Vel hjemme rakk vi akkurat å si hei og hade til pappa, jeg skulle sove litt videre siden det ble litt lite soving i bilen. Tok meg liksågodt en 2 timers. Er dette den o store sovedagen kanskje? Godt er det i allefall å sove:)

Etter duppen, ble det middag, litt tull og fjasing med mamma tok vi oss en tur bortpå senteret for å handle litt mat. Jeg klarte sjarmere en hel haug med damer der også jeg. 
Så var plutselig kvelden igjen. og det var tid for ett aldri så lite matgilde, jeg satte til livs en stor grøtposjon, en halv yoghurt og ei stor flaske melk. Mamma lurer på om det ikke finnes bunn i meg noen ganger.  vel mat er godt i allefall.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar