torsdag 11. mars 2010

Vårfølelse


Det kom et snev av vår i går og i forrig gårs. Det var plussgrader og sola skinte så deilig på oss. Da måtte vi jo benytte muligheten til å gå på trilleturer. I forriggårs var vi nede å så på hestene. De er spennende. og pappa fikk se en hest bæsje for første gang. Morro og komisk syns han ja. he he. en gang må være den første lissom. 

ser på hestene

nam nam, krem er godt sjø

henger ved bordet i håp om å få tak i noe jeg ikke skal få tak i.


sjer tv

i går da pappa jobba dro mamma og jeg til byen for å møte ei venninne av mamma og babyen hennes. Vi kosa oss masse, og satt masse ute på en kafe i sola. Babyen til Anette-Marie, Tina var veldig søt og morsom. Jeg lo litt og ville veldig gjerne ta litt på henne. Men mamma lot meg ikke få lov fordi jeg pleier å være så hardhendt påstod hun. Mødre altså. Men fikk kose litt på kinne til Tina da. Det kom også ei venninne av Anette-Marie med en baby også. Linni og Dennis som var 6 mnd. Han var litt større en Tina så han satt i fanget til mamman sin. Kikka veldig på han da. Men til slutt var jeg temmelig lei av å være ute, sitte i vogna og ikke kunne krabbe rundt og gjøre som jeg ville, så det var godt vi skulle hjem. Tidligere på dagen var vi innom pappa på jobben. Der fikk jeg herje vilt rundt på gulvet og smake på og leke med en appelsin.  
cruiser på Aker Brygge


smake på appelsin..

morro

utrolig morsomt


Derfor var det jaggu godt å komme hjem og herje med lekene. I tillegg fikk vi besøk av Bestemor. Henne måtte jeg herje og leke ekstra mye med for å ta igjen all tiden jeg har sittet i vogna denne dagen.
Bestemor lagde middag til oss. Snille Bestemor altså. Og det var hun som stelte med for kvelden og la meg. Vi koser oss så utrolig under kveldstell vi. 
Frisk luft gjør en trøtt og jeg hadde ikke noe problemer med å sove. Mamma var visst temmelig trøtt hun også, hørte noen rykter om at hun la seg før kl 22. kanskje det har noe med at jeg drar henne opp så tidlig. ja ja, det får hun tåle. må ha mest ut av dagen vett.
i dag prøvde jeg meg med kl 3. men ble plaga til å sove fra kl 4-7.30. greit nok det også. Så lenge jeg får ligge oppå hele hodeputa til mamma, helst litt på tvers så jeg kan sparke borti pappa samtidig som jeg lugger mamma litt i håret. mmmm familieidyll
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar