tirsdag 23. mars 2010

bøllefrø? c'est moi



eller som vi sier på norsk det er meg..
I allefall i følge mamma og pappa. Jeg vil heller kalle de tå utforske verden jeg da. Dra i tv, pelle på ovner, kaste lekene over hele leiligheta, plaske med vann utover hele badet, pelle på dvd spiller, dra ut alle bøker, kikke inn i vaskemaskina, sjekke ting i oppvaskmaskina, henge i gardina, regulerer varmen i stua, rive ned klesstativet, legge alt som er på bordet ned på gulvet, skifte kanal på tv og spise på mobiltelefonene, det er bare noen av de tingen jeg utforsker akkurat nå. 
Det kommer noen Nei, fy, slutt, ikke lov, hallo, det er farlig osv. Men jeg skjønner ikke hvorfor de sier det. Jeg rister bare på hodet også fortsetter jeg. Tror disse foreldrene mine har fått ett slags anfall av ordutslengingskrøll. Skjønner de ikke at jeg ikke skjønner hva de snakker om? Snakk Aron språk pliiiis. Der er alt lov og jeg rister på hodet til alt, mye enklere det. Til og md når mamma nikker på hodet og sier ja ja da rister jeg på hodet og gliser. Egentlig bare fordi hun ser så morsom og rar ut. 
I går bølla jeg litt rundt som de sier. Pappa og jeg lot mamma sove lenge. Hun trengte det. Litt vondt i kroppen hun stakkar. Vi var bare hjemme og en tur i butikken. Jeg syns det begynner å bli litt kjedelig å bare sitte i vogna. Gleder meg til jeg kan gå rundt jeg altså. Da skal jeg pelle på mye rart og utforske da.
Jeg bada og kosa meg før det ble temmelig tidlig natta. Sov bare en time på dagen og da blir visst ikke natta helt god. Jeg våkner mye og er litt urolig og i tillegg var jeg utrolig tett i nesa i natt. 
avslutter med litt bilder fra bursdagsfesten vi var på i forriggårs. Jeg ønsker meg veldig ballong til bursdagen min tror jeg:)


Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar