søndag 14. mars 2010

En solfylt Sats Søndag:)



Vi hilser sola velkommen tilbake og håper den blir leeeeenge. Det er så deilig å trille ute i sola. Jeg surra itt med når det var morgen og sånn i dag da men ellers sov jeg greit. Men kl 5 var det morgen syns jeg.
Mamma var ikke helt enig og jeg fikk ikke stå opp før kl 6. hadde nå herja masse fram til da jeg så det var da greit. 
Vi vekket pappa som hadde rømt til sofaen og spiste frokost alle sammen. Pappa dro på jobb og mamma og jeg kosa oss hjemme. 

spiser yoghurten min selv i dag jeg

Vi har også vært på sats i dag. Jeg sjarmerte jenta på minisatsen og mamma fikk trent hele timen så hun var temmelig sliten da hun kom å hentet meg igjen. Hun trodde vel at jeg skulle få jenta på sats til å hente henne etter en halvtime så mamma hadde gitt alt hele timen. He he morro. kanskje jeg skal la henne tro at jeg bare holder ut en halvtime alle gangene så får hun virkelig noe ut av treninga.

Men det var godt å se mamma igjen da. Så koselig at jeg ga henne et kyss midt på munnen. mamma ble temmelig forbausa og glad da. Jeg kan være litt søt og sjarmerende innimellom all bøllinga sjø. 
tittei:)


rekker akkurat opp til bordet sjø:)

Vi sjarmerte oss gjennom sats lokalet og gikk hjem. Jeg var temmelig klar for melk og sove en dupp. 

Pappa kom hjem og vi herja litt, jeg fant ut at tv er utrolig morsom å vri på og slå med lekene mine på. Mamma og pappa var temmelig morsomme der de ropte nei og flytta meg hele tiden. Jeg vet jo det at når de sier- Nei, da skal jeg riste på hodet. Jeg gjør det og storsmiler. Det er like morsomt hver gang for de begynner jo å le. Dårlig oppdragelsesevner på disse foreldrene mine altså. Jeg vet jo å tvinne de rundt lillefingeren allerede. Setter bare på mitt beste smil:)
ok, litt sinte ble de da og jeg tok hintet til slutt. Derfor satte jeg fart mot ovnen og skrudde litt på den i stedet. Var like upopulært fra høyeste hold. Det samme med baren til pappa, fjernkontrollene, dvd spilleren og klesstativet (som jeg forøvrig klarte å velte) Så da var det bare lekene igjen da. 
sjer tv som den erfarne tvslaven jeg er

Vi spiste middag sammen og da sa jeg egentlig takk for meg og god natt. plutselig ble jeg så ufattelig trøtt. Det var bare melk melk melk som gjaldt og ett koselig pappa fang å sitte i. Og da var plutselig denne helga over
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar