onsdag 3. mars 2010

Endelig Mormor og Morfar ferie i Tofte:)


Da var endelig dagen kommet og jeg skal til mormor og morfar og være der helt til søndag. Hurra. Gleder meg masse og tror det blir kjempekos. Kommer nok til å savne mamma og pappa masse men de savner nok meg mere tenker jeg. Jeg har jo mormor, morfar, tante, onkel og balder sammen med meg hele tiden. Det er jo bare stas. 
Jeg tenkte starte dagen kl 4 i dag fordi jeg gledet meg sånn til å reise til Tofte men så klarte mamma og pappa å lure meg til å sove litt mer fra kl 5 til 7.30. Tror alle var litt glade for det. Men jeg gjorde det ikke lett for de altså, bare så det er sagt, men ble plutselig trøtt så da fikk jeg liksågodt sove litt til. Våknet blid som ei sol halv 8. Klar for en ny herlig dag. 

Og snakk om vårstemning a gitt, sola strålte, snøen smeltet og det var herlig og plussgrader ute. Wow, det er lenge siden vi har opplevd nå. Skal det virkelig bli vår nå altså? Herlig, Gleder meg til å lære meg å gå i vårmånedene. 

pelle litt

kan jeg spille playstation?

mmmmmmm, 

Etter litt grøt og leking og herjing så fikk jeg dusje sammen med mamma, vi tok den kompliserte måten å skifte tsunamibleie i dag:) men alle ble galde og fornøyde:) Jeg elsker å sitte i dusjen å kjenne vannet renne ned over meg og leke med badelekene og kose meg, prøve å ta vannstrålene og bare kjenne varmen fra vannet. Bedre kan det nesten ikke bli.

Vi spiste lunsj, jeg tok meg en dupp og mamam og jeg kjørte til Tofte. Der ble jeg møtt av Mormor og Balder. Men ikke lenge etterpå kom tante og onkel også. Jeg syns det var så stas å se igjen alle sammen. Morfar kom senere når mamma hadde dratt hjem igjen. 

Jeg har lekt masse, herja, bada sammen med tante, spist kanelbolle (nam nam, spiste nesten HELE bollen) og kosa meg masse. Jeg har det jo så bra her i Tofte:)
mamma og pappa reiser til kiel i morra men det kan nok hende mormor blogger litt for oss:)
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Det er litt av et blad du leser i der, Arongutten min! Savner du puppen, kanskje? hahaha

    SØTEN! God ferie til Tofte!!

    SvarSlett
  2. FHM er det beste bladet:)
    ja jeg savner vel puppen litt, mamma påstår at jeg torturerer de mere nå da, men er veldig glad i å klype og ta på de ja.)

    skal kose meg masse i Tofte ja:)

    SvarSlett