mandag 15. mars 2010

Besøk på Riksteatret



Tja først så sier vi bare at natta den gidder vi ikke snakke om, men jeg sov til gjengjeld helt til 7.30 for å veie opp litt da... 

fant ett tøft smykke på systua og tygge på

Men I dag har mamma og jeg vært på Riksteatret der mamma jobbet før og hilst på kjente der. Møtte Marianne (mamman til Tuva) og Camilla (mamman til Ola) i Kantina sammen med mange andre som mamma kjente. Det var gøy å drive på med litt rampestreker i kantina også. jeg krabbet veldig fort rundt for det var mye å se på. I tillegg var lommeboka til Marianne utrolig god å tygge på. Kosa meg masse og smilte og lo og sjarmerte som bare jeg kan. Herja og lekte lit tmed noen leker som ble funnet fram fra lageret. Snakk om luksus. Vi var på systua og nedom rekvisitten å hilste på. Og humøret det var på topp. Begynte å bli litt trøtt på slutten da så etter ei flaske melk litt mere hilse på besøk så skulle vi gå og jeg sovna i vogna på t-banen.  Det var en hyggelig lunsj og besøk i allefall.

selv tøffinger må sove litt

Da vi kom hjem igjen kom bestemor på besøk. Bestemor og jeg gikk en liten tur for å se på hestene, men jeg var litt utilpass så bestemor og jeg gikk heller til dyrebutikken på senteret. Der kikka vi på alle fuglene og dyra. Da kom humøret mitt seg også. 

kikker på fuglene. litt morsk men det er utenpå. he he

Men vi har funnet ut at det er noen fortenner på vei så da er det lov å være litt utilpass. 
Kosa meg i allefall med bestemor og det ble grøtspising, pussing av tenner, kvveldstell og alt med smil og litt latter og masse kos. Min nye favoritt er nå å susse på munnen. En solid sikkelnuss. Da får jeg mamma til å smile og smelte da. må jo vise at man er glad i mamman sin.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. SÅ koselig å se dere igjen!! Aron- du smeltet hele systua...

    SvarSlett
  2. kjempekoselig å se der igjen også. Gleder meg til ett treff der du også er med Tuva:) må finne en lørdag snart. mis U vet du
    nuss Aron

    SvarSlett